Monday 6 June 2016

Tonton Online Drama Mr Tanda Soal Full Episod


Tonton Online Drama Mr Tanda Soal Full EpisodSebuah drama baru Mr Tanda Soal telah mula disiarkan di Slot Dahlia TV3 menggantikan drama Mr Boss Miss Stalker yang telah tamat episodnya . Drama Mr Tanda Soal disiarkan pada setiap hari Jumaat sehingga Ahad bermula jam 6:58 petang di TV3


 Tonton Online Drama Mr Tanda Soal Full Episod

Drama Mr Tanda Soal dibintangi oleh Johan As’ari, Hanna Aqeela, Sura Sojangi dan Ryzal Jaafar. Turut berlakon dalam drama bergenre 13 episod ini adalah Luqman Hafidz, Akmal Ahmad, Nina Iskandar, Mustaqim Mohamed dan Catriona Ross . 

Drama Mr Tanda Soal merupakan drama bergenre romantik komedi . Drama Mr Tanda Soal telah diarahkan oleh Syed Fariz dan diterbitkan oleh Suhan Movies & Trading Sdn Bhd.

Sinopsis


Drama Mr Tanda Soal mengisahkan tentang Alisa yang berasa rimas kerana perlu berdepan kerenah dua orang lelaki yang cuba merebutkan hatinya. Amran (Johan Asari) adalah bekas tunang Alisa manakala Zamir ( Luqman Hafidz) pula adalah bekas teman lelakinya. Amran dan Zamir kerap bergaduh semata-mata untuk mendapatkan kembali cinta Alisa. Keadaan bertambah buruk kerana Amran dan Zamir adalah jiran sebelah kiri dan kanan rumah Alisa. Hidup berjiran menjadi bertambah sukar bila pelbagai perkara mula berlaku. Antara Amran dan Zamir, siapa pula yang akan berjaya mendapatkan hati Alisa?


Tonton Online Drama Mr Tanda Soal Full Episod


Kepada anda yang mahu Tonton Online Drama Mr Tanda Soal Full Episod , boleh lah klik link di bawah .


Load disqus comments

0 comments