Thursday 2 June 2016

[OFFICIAL TRAILER] The Conjuring 2 : The Disturbing True Event That Shocked The World


[OFFICIAL TRAILER] The Conjuring 2 : The Disturbing True Event That Shocked The World | The Conjuring 2 adalah filem seram terbaru dari  Amerika filem  yang diarahkan oleh James Wan. Filem ini telah ditulis oleh Carey Hayes, Chad Hayes, James Wan dan David Leslie Johnson. Ia adalah sekuel kepada filem The Conjuring, yang dikeluarkan pada 19 Julai, 2013. 

Patrick Wilson dan Vera Farmiga mengulangi peranan mereka sekali lagi sebagai penyiasat paranormal dan penulis Ed dan Lorraine Warren, yang kemudiannya melancong ke United Kingdom untuk menyiasat aktiviti poltergeist di sebuah rumah di Enfield, England dalam The Conjuring 2 ini .


[OFFICIAL TRAILER] The Conjuring 2 : The Disturbing True Event That Shocked The World

Sinopsis


The Conjuring 2 merupakan kisah benar yang dialami oleh dua orang aktivis paranormal iaitu Patrick Wilson dan Vera Farmiga . Kejadian yang berlaku pada tahun 1977 itu melibatkan seorang ibu tunggal bersama dua orang anaknya di Enfield, England . Seorang daripada anaknya dirasuk roh jahat sehingga badannya melayang . 

Untuk mengetahui lebih lanjut , anda boleh saksikan [OFFICIAL TRAILER] The Conjuring 2 sebelum anda mengunjungi pawagam pada 9 Jun nanti .

Load disqus comments

0 comments