Wednesday 1 June 2016

Tonton Online Drama Lambaian Ramadhan Full Episod


Tonton Online Drama Lambaian Ramadhan Full Episod | Sempena Ramadhan ynag bakal tiba , TV3 telah berinisiatif menayangkan drama keinsafan bertajuk Lambaian Ramadhan terbitan A.Aida Production dengan arahan Along Kamaludin .

Drama bersiri 13 episod Lambaian Ramadan ini telah mula ditayangkan pada 31 Mei  di slot Samarinda TV3. Bergenre kekeluargaan, awalnya menceritakan keluarga porak-peranda akibat kehadiran orang ketiga. Pelakon utama Adi Putra, Siti Elizad dan Puteri Balqis.

Tonton Online Drama Lambaian Ramadhan Full Episod

Sinopsis


Drama Lambaian Ramadan mengisahkan tentang kehidupan rumah tangga Adam dan Shila. Pada awalnya Adam (Adi Putra) dan Shila (Siti Elizad) hidup bahagia bersama tiga orang anak mereka iaitu Iman (Izz Ilham), Iskandar lakonan Muntazar Ghufran dan Nurin (Puteri Balqis). Namun kebahagian itu tidak berkekalan bila wujudnya orang ketiga lakonan Reen Rahim yang membawakan watak Warda.
Warda berjaya menawan hati Adam dan dalam diam Adam mula curang demi untuk kepentingan perniagaannya. Namun akibat kehadiran Warda, Adam mula mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang suami dan ayah. Dalam masa yang sama, tanpa disedari anak bongsunya, Nurin menghidap satu penyakit kronik.
Apa akan berlaku kepada kesudahan drama menarik yang membawakan tema kekeluargaan ini? Jangan lupa saksikan Drama Lambaian Ramadan di Slot Samarinda TV3 bermula pada 31 Mei 2016 (malam ini) pada jam 10:00 malam.

Tonton Online Drama Lambaian Ramadhan Full Episod


Load disqus comments

0 comments