Friday 19 August 2016

Tonton Online Drama Si Kolot Suamiku Full Episod



Tonton Online Drama Si Kolot Suamiku Full EpisodDrama terbaru Si Kolot Suamiku merupakan adaptasi dari novel karya Fazlyn Ridz. Drama Si Kolot Suamiku ini menggantikan drama Lelaki Macam Dia di Astro Ria saluran 104 dan Astro Ria HD saluran 123. 



Tonton Online Drama Si Kolot Suamiku Full Episod

Drama Si Kolot Suamiku ini bergenre komedi romantik . Diarahkan oleh sutradara Eyra Rahman dengan mengandingkan Amar Baharin dan Siti Elizad Sharifuddin sebagai teraju utama. Drama ini telah mula ditayangkan pada 15 Ogos lepas , setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam .

Berisan pelakon yang turut membintangi drama Si Kolot Suamiku adalah, Faizal Hussein, Waris, Kuza, Atikah Suhaime, Fahmy Reza, Shiela Mambo, Kismah Johar, Aizat Hassan, Dayang Areeda, Dania Azmi, Vicha Saywho, Epy Kodiang, Tengku Fiella, Syaa Nasir, Lisdawati, Kazar, Zila Bakarin .


SINOPSIS


Tengku Nur Edrina seorang anak yang degil dan menpunyai ego yang tinggi kerana ayahnya berketurunan raja dan emaknya dilahirkan di kalangan bangsawan. Angkuh dan bangga dirinya membawa hidupnya jauh dari nilai murni seorang wanita Melayu. Disebabkan dia dibesarkan di Kuala Lumpur, maka suasana kampung memang tidak kena dengan jiwa bandarnya. Kepada lelaki seorang itu dia memandang rendah dan jelak !


Tonton Online Drama Si Kolot Suamiku Full Episod


Untuk mengetahui apa yang berlaku seterusnya , korang boleh Tonton Online Drama Si Kolot Suamiku Full Episod di bawah ni







Load disqus comments

0 comments