Tuesday 31 May 2016

Filem The Conjuring 2 : Buat Anda Tak Boleh Tidur Malam


Filem The Conjuring 2 : Buat Anda Tak Boleh Tidur MalamSelepas 3 tahun menunggu, akhirnya filem The Conjuring 2 akan berada dipawagam pada 9th June 2016 ni . Anda boleh tempah tiket awal-awal melalui  Online Banking .


Filem The Conjuring 2 : Buat Anda Tak Boleh Tidur Malam


 Filem The Conjuring 2 : Buat Anda Tak Boleh Tidur Malam


The Conjuring 2 kali ini, The Warrens ke utara London untuk tolong seorang ibu tunggal , Peggy, yang membesarkan empat orang anak bersendirian di rumah dan dibelenggu pula olehmasalah  roh-roh jahat.

Sebenarnya banyak babak-babak seram dalam The Conjuring 2 ni yang boleh buat korang tak dapat nak tidur malam . Kalau filem The Conjuring korang rasa biasa-biasa saja seramnya , tapi filem The Conjuring 2 memang luar biasa beb !

Janet ni dah jadi target hantu tu.. Menurut Janet tentang levitation tu, “pengangkatan itu menakutkan, kerana anda tidak tahu di mana anda akan mendarat. Saya masih ingat tabir yang luka di leher saya, saya menjerit, saya fikir saya akan mati”.

Kalau korang tak percaya , boleh je tengok trailer filem The Conjuring 2 ya. 



Load disqus comments

0 comments