Friday 23 September 2016

Tonton Online Drama Tentang Hati 2 Full Episod


Tonton Online Drama Tentang Hati 2 Full Episod | Drama Tentang Hati 2 adalah merupakan kesinambungan bagi Drama Tentang Hati yang tergantung pada pengakhiran episod . Drama tentang Hati telah ditayangkan pada tahun 2014 . Drama Tentang Hati 2 bersiaran 3 hari iaitu setiap Selasa hingga Khamis jam 9 malam di TV2. 

Masih mengekalkan Aaron Aziz dan Fasha Sandha sebagai peneraju utama tetapi tempat Anzalna telah digantikan dengan Sherry Ibrahim .  Selain itu , drama ini turut dilakonkan oleha Rusdi Ramli, dan Syakilla Khoriri. 


Tonton Online Drama Tentang Hati 2 Full Episod

Sinopsis Drama Tentang Hati 2

Drama Tentang Hati 2 mengisahkan pemuda yang bernama Zakuan yang telah berkahwin dengan Azia yang merupakan seorang pemilik resort di Port Dickson . Tetapi kemudiannya Zakuan telah  menikahi Syireen atas pilihan keluarganya. Azia yang berkawan rapat dengan Umar dari kecil menjadikan perkahwinannya dengan Zakuan hanya diketahui Umar sahaja . Pada masa yang sama , ibu Umar inginkan Azia menjadi menantunya . Jadi , Azia dan Umar terpaksa mencari pelbagai helah kerana tidak mahu rahsia Azia terbongkar.


Tonton Online Drama Tentang Hati 2 Full Episod



Apabila Zakuan berkahwin dua , maka timbullah konflik dalam kedua-dua rumahtangganya kerana dia juga menyayangi Syireen dan Azia dalam masa yang sama. Nak tahu lebih lanjut , Tonton Online Drama Tentang Hati 2 Full Episod sebagai kesinambungan Drama Tentang Hati sebelum ini dengan klik link yang disediakan di bawah .







Load disqus comments

0 comments