Saturday 3 September 2016

Tonton Online Drama Lara Terindah Full Episod


Tonton Online Drama Lara Terindah Full EpisodOrange Tree Production telah membawakan drama terbaru di slot Akasia berjudul Lara Terindah. Drama ini diarahkan oleh saudara Azmi Hata dan skrip oleh Mohd Azmy Ariff. 

Drama Lara Terindah telah mula ditayangkan pada 31 Ogos, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6.58 petang di TV3. Episod penuh drama Lara Terindah kini boleh anda saksikan menerusi portal tonton.com.my

Drama Lara Terindah diterajui oleh Nazrief Nazri dan Nelydia Senrose sebagai hero dan heroin . Turut dilakonkan juga oleh barisan pelakon seperti Hafeez Mikail, Nonny Nadirah, Ika Nabella, Bil Azali dan ramai lagi. 

Tonton Online Drama Lara Terindah Full Episod

LAGU TEMA / OST LARA TERINDAH


Tajuk : Seindah Mimpi
Penyanyi : Jaclyn Victor
Senarai penuh lagu > Link


SINOPSIS LARA TERINDAH


Drama Lara Terindah Mengisahkan seorang jejaka bernama Razlan yang sangat anti dengan perempuan dan sentiasa memberi layanan buruk kepada mereka. Elena ialah penulis skrip drama yang bekerja di produksi yang sama dengan ibu Razlan, Puan Mimi. Kebencian Razlan terhadap Elena bermula selepas kemalangan kereta yang menyebabkan Razlan terlepas sebuah projek besar.

Sejak itu, Razlan ingin membalas dendam terhadap Elena sekiranya mereka ditakdirkan untuk bertemu sekali lagi. Razlan bertambah benci dengan Elena yang dianggap mahu mengambil kesempatan daripada ibunya. 

Tonton Online Drama Lara Terindah Full Episod


Untuk mengetahuiapa yang berlaku seterusnya , Tonton Online Drama Lara Terindah Full Episod dengan klik link di bawah .





EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12

EPISOD 13

EPISOD 14

EPISOD 15



Load disqus comments

0 comments