Monday 29 August 2016

Tonton Online Drama Lara Aishah Full Episod


Tonton Online Drama Lara Aishah Full EpisodDrama Lara Aishah terbitan Global Station Sdn Bhd telah mula ditayangkan pada 29 Ogos lepas pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 6 petang di saluran Astro Prima . Drama Lara Aishah telah diarahkan oleh Muhamad Riza Baharudin dan skrip pula ditulis ole Adzim Shahabudin . 

Tonton Online Drama Lara Aishah Full Episod


Drama Lara Aishah yang masih lagi dalam proses pengambaran ini merupakan adaptasi dari telenovela Mexico, La Loba yang telah ditayangkan pada tahun 2010 . Kepada yang pernah menonton telenovela La Loba , mesti tahu bagaimana hebatnya drama ini . Sudah tentu drama Lara Aishah juga akan ditayangkan lebih 100 episod macam drama Memori Cinta Suraya.


Drama Lara Aishah dibintangi pelakon-pelakon seperti Fasha Sandha, Nazim Othman, Shah Jaszle, Ainul Aishah, Liza Abdullah, Jasmin Hamid, Janet Khoo, Sasqia Dahuri, Zamarul Hisham, Wati Elite, Maria Farida, Shah Reza, Dayana Roza, Afzan Abdul Rahman, Fadil Dani Mia Nasir dan Aedy Ashraf.



LAGU TEMA / OST LARA AISHAH


Lagu : Dirgahayu
Penyanyi : Siti Nurhaliza & Faizal Tahir
Video & Lirik : Link

SINOPSIS LARA AISHAH


Mengisahkan seorang gadis bernama Aishah yang dibesarkan oleh bapa angkatnya hidup dalam kesusahan. Aishah adalah seorang wanita yang cantik dan bijak, berjaya menawan hati Iskandar, seorang anak hartawan yang telah berikrar untuk tidak jatuh cinta lagi. Ibu kandungnya, Zurin yang meringkuk selama 27 tahun kini mencari semula anaknya itu dan mahu membalas dendam terhadap mereka yang menyebabkannya meringkuk ke dalam penjara.


Tonton Online Drama Lara Aishah Full Episod


Kepada anda yang mahu Tonton Online Drama Lara Aishah Full Episod , bolehlah klik link yang disediakan di bawah .





Load disqus comments

0 comments