Wednesday 6 July 2016

Sinopsis Telemovie Aku Benci Raya



Sinopsis Telemovie Aku Benci Raya | Pulang berhari raya bersama keluarga merupakan peluang yang ditunggu-tunggu oleh semua orang . Apatah lagi kita akan bersama ahli keluarga lain untuk pergi menziarahi saudara mara . Selain mengeratkan silaturrahim kerana jarang dapat berjumpa , kita juga akan saling bermaaf-maafan .

Tonton Online Telemovie Aku Benci Raya

Sinopsis Telemovie Aku Benci Raya


Keseronokan menzirahi saudara mara akan jadi menyakitkan bagi mereka yang bujang . Apatah lagi kalau umur dah makin meningkat . Maka akan ada soalan cepu mas dari saudara mara iaitu :

" bila nak kahwin ? "

Keadaan inilah yang diceritakan dalam  Telemovie Aku Benci Raya .  Telemovie Aku Benci Raya yang dilakonkan oleh Erra Fazira dan Awie ini mengisahkan Erra yang sudah lanjut usia tapi belum berkahwin . Oleh kerana setiap kali balik raya , saudara maranya akan bertanya bila dia nak kahwin , maka raya kali ini , Erra nekad untuk mencari teman lelaki palsu . Maka erra terjumpalah dengan awie yang serabai . Tujuan Erra memili awie yang serabai supaya ayahnya akan menolak teman lelaki yang di bawanya . 

Apa yang erjadi seterusnya , korang kenalah Tonton Online Telemovie Aku Benci Raya yang bergenrekan komedi romantik ini . 


Load disqus comments

0 comments