Wednesday 22 June 2016

[OFFICIAL TRAILER] The Legend Of Tarzan: The Famous Story Comes To Life With A Twist


[OFFICIAL TRAILER] The Legend Of Tarzan: The Famous Story Comes To Life With A Twist | Film The Legend Of Tarzan ini diarahkan oleh David Yates merupakan yang juga merupakan pengarah kepada empat filem lain seperti film Harry Potter. The Legend of Tarzan akan mula ditayangkan di pawagam pada 30 Jun 2016.


[OFFICIAL TRAILER] The Legend Of Tarzan: The Famous Story Comes To Life With A Twist


Sinopsis


Filem The Legend Of Tarzan mengisahkan pertempuran antara gorilla dengan raja rimba iaitu tarzan yang kembali ke hutan belantara Kongo setelah sekian lama meninggalkan tempat tersebut. Sekarang dia harus kembali ke hutan tersebut bersama dengan isteri tercintanya , Jane untuk mewakili pihak parlimen. Tanpa disedari , tarzan sebenarnya diperalatkan oleh seorang tentera yang berasal dari Belgium yang bernama Kapten Leon Rom .

Filem The Legend Of Tarzan telah menampilkan Alexander Skarsgård (“True Blood,” Battleship) sebagai Tarzan dan  Margot Robbie (Focus, The Wolf of Wall Street,Suicide Squad) sebagai Jane iaitu pasangannya . Selain Skarsgård dan robbie, filem The Legend Of Tarzan: The Famous Story Comes To Life With A Twist juga turut dibintangi oleh Samuel L. Jackson, Christoph Waltz dan Djimon Hounsou. 



Load disqus comments

0 comments