Monday 30 May 2016

[OFFICIAL TRAILER] Me Before You : Adaptasi Dari Novel Paling Laris


[OFFICIAL TRAILER] Me Before You : Adaptasi Dari Novel Paling LarisMetrotvnews.com , Los Angeles: Trailer perdana film Me Before You disamikan penayangannya . Trailer tersebut memperlihatkan serba sedikit perjalanan kisah filem Me Before You yang diadaptasi dari sebuah novel dengan tajuk yang sama yang telah mendapat jualan paling laris karya Jojo Moyes. 

[OFFICIAL TRAILER] Me Before You : Adaptasi Dari Novel Paling Laris





Me Before You dilakonkan oleh aktor yang sedang popular di pasaran , Sam Claflin, yang juga berlakon dalam film The Hunger Games . Dalam filem Me Before You ini Claflin akan berdampingan dengan Emilia Clark, yang juga  bermain dalam serial Game of Thrones.

Sinopsis


Sam Claflin berperanan sebagai Will Traynor, lelaki cacat yang hanya duduk di kursi roda. Sementara Emilia, berperanan sebagai Louisa Clark, pengasuh dari Will Traynor.

Will Traynor yang memiliki jiwa petualang, dikisahkan mengalami kemalangan yang membuatnya lumpuh dan tidak boleh berjalan. 

Will yang mengalami tekanan , kemudian bertemu dengan pengasuhnya, Louisa, perempuan muda yang ceria. Ringkasnya , kehadiran Louisa memberikan Will harapan hidup.

Kepada anda yang mahu menyaksikan kisah romantik ini di pawagam pada 2 Jun ini , bolehlah menyaksikan [OFFICIAL TRAILER] Me Before You terlebih dahulu untuk mengetahui serba ringkas jalan ceritanya .
Load disqus comments

0 comments