Wednesday 14 September 2016

Tonton Online Drama Abang Sado Boleh Beres Full Episod


Tonton Online Drama Abang Sado Boleh Beres Full Episod | Drama baru di slot Iris berjudul Abang Sado Boleh Beres telah mula disiarkan pada 13 September . Drama ini diterbitkan oleh A.Aida Production Sdn Bhd dan diarahkan oleh Khalid Nadzri. Memenuhi di slot Iris pada setiap Isnin hingga Khamis jam 6.30 petang di TV3.

 Tonton Online Drama Abang Sado Boleh Beres Full Episod


Drama Abang Sado Boleh Beres telah dilakonkan oleh Reen Rahim, Julia Ziegler, Sabhi Saddi, Ezzaty Abdullah, Acap Jamaludin dan ramai lagi. 


SINOPSIS ABANG SADO BOLEH BERES


Mengisahkan Rahul, Rayyan dan Fariz, adalah pemilik kepada sebuah gim. Berbagai-bagai insiden berlaku di gim mereka setiap hari. Salah satu adalah apabila seorang janda bernama Rozita ingin bersenam di gim mereka tetapi masalah timbul apabila Rozita tidak mempunyai tempat untuk meninggalkan anak-anaknya. Maka mereka bercadang untuk membuka pusat asuhan budak semata-mata untuk memudahkan pelanggan gim mereka. berbagai lagi insidan lucu & menarik berlaku di gim mereka sepertu kemunculan artis popular menyebabkan gim mereka riuh-rendah.


Tonton Online Drama Abang Sado Boleh Beres Full Episod


Kepada korang yang nak tahu lebih lanjut , boleh Tonton Online Drama Abang Sado Boleh Beres Full Episod dengan klik link di bawah .



Load disqus comments

0 comments