Monday 1 August 2016

Tonton Online Drama Lelaki Macam Dia Full Episod



Tonton Online Drama Lelaki Macam Dia Full Episod | Drama bersiri adaptasi novel Mamat Muka Selenga karya Aliesha Kirana telah diterjemahkan ke drama dengan tajuk Lelaki Macam Dia . Drama Lelaki Macam Dia mula bersiaran di Astro Ria pada bulan Julai lepas setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam .

Tonton Online Drama Lelaki Macam Dia Full Episod

Drama Lelaki Macam Dia telah menampilkan Azrel Ismail bergandingan dengan Izreen Azminda sebagai teraju utama. Drama Lelaki Macam Dia telah diarahkan oleh Hashim Rejab dan diterbitkan oleh Country Universal Sdn Bhd. 

SINOPSIS Lelaki Macam Dia


Mengisahkan tentang Fahmi dan Fatihah yang tinggal berjiran. Apa sahaja yang dilakukan oleh si suara petir itu tidak kena dimata Husna. Sehingga digelar Mamat Muka Selenga kerana Husna lebih tertarik kepada bos ditempat kerjanya, Encik Aydan yang mirip pelakon Korea yang diminatinya. Lama kelamaan timbul perasaan sayang. Tetapi keduanya ego untuk mengakuinya. Segalanya berubah setelah sekembalinya Husna dari Korea setelah tamat pengajiannya. Fahmi didepannya sekarang bukanlah si Mamat Selenga yang dikenalinya dulu. Konflik mula timbul apabila mereka hampir bertunang dengan pilihan sendiri. Tetapi akhirnya bersatu kembali setelah satu kejadian lucu dikampung Fahmi.


Tonton Online Drama Lelaki Macam Dia Full Episod


Nak tahu lebih lanjut kisah kisahnya , Tonton Online Drama Lelaki Macam Dia Full Episod di bawah .




















Load disqus comments

0 comments