Wednesday 24 August 2016

Tonton Online Drama Kahwin Muda Full Episod


Tonton Online Drama Kahwin Muda Full EpisodDrama Kahwin Muda merupakan karya Eirma Fatima dan diarahkan oleh Pali Yahya . Dibintangi oleh Fadlan Hazim dan Chacha Maembong sebagai pelakon utama. Ditayangannya bermula 22 Ogos 2016, setiap Isnin hingga Khamis pukul 6.30 petang di TV3.


Tonton Online Drama Kahwin Muda Full Episod

Sinopsis


Drama Kahwin Muda ni mengisahkan Cha Cha Maembong dan pasangannya Fadlan Hashim yang berkahwin pada usia yang muda . Kerana Usia mereka yang muda itu , mereka tidak matang dalam mengharungi kehidupan berumah tangga . Pelbagai masalah dan kerenah timbul . 

Rizal dan Nilam berkawan sejak sekolah rendah lagi dan digelar Romeo & Juliet. Selepas SPM mereka mengambil keputusan untuk berkahwin. Perkara tersebut mengejutkan ibu bapa mereka. Ibu bapa membenarkan perkahwinan mereka dengan syarat mereka perlu hidup berdikari.

Kedua-dua mereka lulus dengan cemerlang dalam SPM. Sementara itu Kasih sedang mengandung. Amrin mula bimbang jika dia gagal menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami dan bapa. Adakah mereka berdua dapat mengharungi melalui cabaran hidup dilalui?


Tonton Online Drama Kahwin Muda Full Episod


Untuk mengetahui bagaimana cara mereka berdua itu melayari kehidupan berumahtangga , korang boleh Tonton Online Drama Kahwin Muda Full Episod di bawah ini .

EPISOD 1

EPISOD 2

EPISOD 3

EPISOD 4

EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12


Load disqus comments

0 comments